Hei I år som i fjor vil vi gjennomføre en undersøkelse om bruk av Oria, tilfredshet, fordeler og utfordringer ved institusjonene. Vi hadde satt pris på om dere kunne fylle ut skjemaet på denne nettsiden: http://www.bibsys.no/files/out/discovery/oria_survey/2015/index.php Resultatet vil bli brukt til å kartlegge styrker og forbedringspotensiale ved produktet og vil gjøre oss i bedre stand til å levere et bedre produkt. Resultatet vil også bli brukt i forbindelse med Oria-sesjonen <http://www.bibsyskonferansen.no/session/oria-status-og-planer/> på BIBSYS-konferansen <http://www.bibsyskonferansen.no/> 10. og 11. mars. Vi ber derfor om at skjemaet fylles ut før 1. mars. Merk at institusjonen kun kan fylle ut skjemaet en gang. Hvis du ikke finner din institusjon i nedtrekksmenyen betyr dette at vi har registert et svar fra denne institusjonen. Denne eposten er sendt til bibliotekleder-listen og til kontaktpersonene for Oria. Ta kontakt om dere har noen spørsmål. MVH Asbjørn Risan Produkteier BIBSYS