13 Jan
2011
13 Jan
'11
10:45
Hei Vi minner om at første påmeldingsfrist for BIBSYS Brukermøte er 13. januar. Etter denne datoen øker deltageravgiften noe. Noen smakebiter fra programmet: * Nytt biblioteksystem * Digital fremtid * E-bøker * Sosiale medier Se hele programmet her <http://www.bibsys.no/norsk/bibliotekar/brukermoter/brukermote_2011/program.php?utm_source=brukermote&utm_medium=e-post&utm_content=paameldingsfrist&utm_campaign=brukermote_2011> Påmeldingsskjema <http://sites.web123.no/AtlanticReiser/BIBSYS/Brukermote2011/paamelding.cfm> Mange har allerede meldt seg på, men vi har plass til flere. Vi håper å se deg i Trondheim i mars! MVH BIBSYS